26. november 2019
26. november 2019
26. november 2019
»Če želimo alkohol spraviti s cest, pa je naša naloga, da ustvarimo blagovno znamko, ki bo še močnejša, ki bo bolj kul in bo imela jasno sporočilo, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj.«
Razboršek je poudaril pomen ustvarjanja močne blagovne znamke, ki bo jasno sporočala, da alkohol in vožnja nista združljiva.
26. november 2019
»Utemeljena je namreč na šokantni statistiki, po kateri so lani kar 89 odstotkov prometnih nesreč zaradi alkohola povzročili moški.«
Kraševec je poudarila, da trditev o boljših voznikih med ženskami temelji na statistiki, ki kaže, da so moški povzročili večino prometnih nesreč zaradi alkohola.
26. november 2019
»Torej lahko po njenih besedah upravičeno govorimo o ženskah kot boljših voznicah, saj dobrega voznika ne odlikuje natančnost bočnega parkiranja, ampak odgovornost in kultura vožnje, predvsem pa odločitev, da nikoli ne sede pijan za volan.«
Kraševec je poudarila pomen odgovornosti in kulture vožnje ter opozorila, da alkohol in vožnja ne smejo iti skupaj.